Педагогічний колектив

МО вчителів початкових класів

Рибась Ірина Вікторівна, голова МО, вчитель

4 класу, І категорія;

Моніч Жанна Михайлівна, вчитель 3 класу,

І категорія;

Гришко Ольга Миколаївна, вчитель 2 класу, молодший спеціаліст, старший учитель;

Толмачова Марина Анатоліївна, вчитель 1 класу,

ІІ категорія;

Засименко Світлана Анатоліївна, асистент вчителя;

Теленик Олена Анатоліївна,асистент вчителя

МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін

Токайчук Наталія Анатоліївна, голова МО, вчитель англійської мови, І категорія;

Єрохіна Олена Іванівна, директор школи, вчитель української мови та літератури, вища категорія;

Мартинюк Галина Никифорівна, ЗДНВР, вчитель історії, правознавства, І категорія;

Невмержицька Олена Миколаївна, ЗДВР, вчитель  зарубіжної літератури, І категорія;

Кравченко Юлія Анатоліївна, вчитель образотворчого мистецтва, етики, ІІ категорія;

Бабенко Ірина Володимирівна, вчитель української мови, літератури, ІІ категорія.

Єршова Ольга Леонідівна, вчитель музики

 

 

 
МО вчителів природничо-математичного циклу

 

Поповська Ірина Сергіївна, голова МО, учитель біології та географії, І категорія;

Масляєв Сергій Вікторович, вчитель фізики та інформатики, вища категорія;

Моніч Василь Васильович, вчитель фізичної культури, вища категорія, вчитель-методист;

Гритчин Олег Володимирович, вчитель трудового навчання та креслення, І категорія;

Батуєва Леся Юріїівна, учитель математики та інформатики, ІІ категорія;

Засименко Віктор Володимирович, вчитель хімії, магістр.

 
 МО класних керівників

Батуєва Леся Юріївна, голова МО, класний керівник 5 класу;

Масляєв Сергій Вікторович, класний керівник

6 класу;

Токайчук Наталія Анатоліївна, класний керівник

11 кл

Гритчин Олег Володимирович, класний керівник   

9 класу;

Поповська Ірина Сергіївна, класний керівник 

10 класу;

Засименко Віктор Володимирович, класний керівник 7 класу;

Бабенко Ірина Володимирівна, класний керівник

8 класу.

Тема: Соціалізація здобувачів освіти початкових класів - одна з ефективних умов забезпечення єдності навчання і виховання.
Мета: Створення умов для досягнення певного рівня психологічного розвитку і сприймання себе, як єдиного цілого, відмінного від інших людей.
Завдання: 
  • єднання навчання і виховання як важлива умова успішної соціалізації;
  • виділяти психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці;
  • формувати вміння спрямовувати вчинки дітей відповідно до певних соціальних об'єктів і ситуацій;
  • засвоєння дітьми суспільних норм, правил;
  • допомогти дитині справитись з інтенсивними соцальними перемінами, які вимагають особистісної зрілості та гнучкості дії;
  • знайти надійну життєву опору, яка базується на духовних цінностях, осмисленні себе і свого місця у житті, набуття впевненості в своїх силах;
  • ствердити чуття власної причетності до розвитку суспільства, держави, чуття соціальної значущості та корисності;
  • навчитсь усвідомлювати значущість та силу індивідуальної ініціативи;
  • оволодіти навичками співробітництва та уміння працювати в одній команді.

 

 

 

 

 

Тема: Розвиток креативного потенціалу здобувачів освіти на уроках суспільно-гуманітарних предметів

Мета: Вивчення та впровадження в практику роботи сучасних підходів до організації  навчання на уроках учителів суспільно-гуманітарного циклу; створення оптимальних психолого-педагогічних умов для розвитку та становлення особистості; запровадження гнучких моделей організації освітнього процесу відповідно до нахилів здобувачів освіти; забезпечення умов для ефективного використання сучасних освітніх технологій , що базується на принципах наступності, послідовності, систематичності

Завдання

1. Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання української мови та літератури, історії, правознавства, іноземної мови, зарубіжної літератури, формування у здобувачів освіти практичних умінь і навичок.

2. Навчати школярів користуватися всіма багатствами мовних засобів, формувати у школярів уміння і навички зв’язного усного і писемного мовлення.

3. Забезпечувати засвоєння здобувачами освіти орфографічних та граматичних норм української літературної мови.

4. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках вчителів суспільно-гуманітарного циклу, творчо підходити до кожного уроку, впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки.

5. Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.

6. Регулярно проводити огляд новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань.

7. Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності здобувачів освіти.

8. Проводити індивідуальну роботу з обдарованимиучнями і з невстигаючими учнями.

9. Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, виховувати в здобувачів освіти любов до рідної мови, повагу до культури і традицій свого народу, інших народів світу.

10. Організація роботи щодо підготовки здобувачів освіти  до ДПА, ЗНО, впровадження тестових технологій.

      

 

 

 

 

 

«Активізація розумової діяльності та розвиток ключових компетентностей учнів в процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу».

Мета роботи вчителів природничо-математичного циклу розвиток особистості учня, його творчого потенціалу та пізнавальної активності, формування предметних компетентностей через такі завдання:

-поширення системних знань через міжпредметні зв’язки, що робить людину компетентною;

-забезпечення засвоєння учнями практичних навичок, необхідних для життя в сучасному суспільстві.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проблема: Підвищення якості освіти шляхом забезпечення успішної соціалізації учнів.

Мета: Розвиток і становлення соціально адаптованої, працелюбної, творчої, активної, зі сталою громадянською і національною свідомістю особистості учня, громадянина.

Завдання

 

1.  Забезпечення права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.
2. Забезпечення спрямованості освітнього процесу на розвиток умінь і навичок особистості,застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію людини в соціумі, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти шляхом застосування особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».
3.  Впровадження сучасних педагогічних технологій, спрямованих на розкриття та розвиток інтелектуальних і творчих здібностей дитини, на задоволення її потреб у самовдосконаленні.
4.  Формування у дітей та молоді національної ідентичності, розуміння єдності й цілісності України, виховання патріотизму та активної громадянської позиції, особистої відповідальності за долю держави та рідного села.
5. Соціальний захист дітей та створення оптимальних умов для навчання обдарованої молоді.
6.  Стимулювання соціальної активності учнів, їхньої участі в роботі органів учнівського самоврядування, дитячих громадських організацій.
7.  Посилення контролю за проведенням роботи щодо профілактики правопорушень та запобігання дитячому травматизму серед учнівської молоді.
8.  Оптимізація співпраці педагогів та батьків школи.
9.  Виховання правової культури учнів: повага до Конституції, законодавства України, державної символіки. 


Polatus mela com est:


Maecenas vestibulum mollis diam. Pellentesque ut neque. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus.

Proin sapien ipsum, porta a, auctor quis, euismod ut, mi. Aenean viverra rhoncus pede. Pellentesque morbi habitant morb.

ООО «Компания» | ул. Пушкина 100 | 101000, Москва 

email: company@mycompany.com