План роботи
Команди психолого-педагогічного супроводу дитини
з особливими освітніми потребами на 2020-2021 н.р.
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1 |
1.1. Опрацювання нормативно-законодавчих актів щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами (ООП). 1.2. Ознайомлення із Положенням про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами та її складу в умовах інклюзивного навчання в 2020/2021 навчальному році. 1.3. Ознайомлення з Планом роботи команди супроводу. |
Вересень 2020 |
Члени команди |
2 |
2.1. Розробка та затвердження індивідуальної програми розвитку дитини (ІПР) для дитини з ООП. 2.2. Обговорення проведення корекційно-розвитових занять з дитиною |
До 14.09.2020 |
Члени команди, батьки |
3 |
3.1. Перегляд та коригування ІПР |
Протягом року (за потребою) |
Члени команди, батьки |
4 |
Консультативна робота з батьками дитини з ООП, з педагогами |
Протягом року |
Члени команди |
5 |
5.1. Аналіз результатів навчальних досягнень учнів за І семестр 2020-2021 н. р.; 5.2. Доопрацювання та затвердження індивідуальної програми розвитку та супроводу дитини з особливими потребами на ІІ семестр 2020-2021 н. р. та узгодженням із батьками, спеціалістами (ознайомлення з відомостями про прогрес учня). |
Січень 2021 |
Члени команди |
6 |
6.1.Моніторинг виконання ІПР 6.2. Підсумки роботи Команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП у 2020-2021 н.р. |
Травень 2021 |
Члени команди |
ЗАСІДАННЯ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ