Педагогічна рада
28 листопада 2018 року відбулася педагогічна рада на тему: "Розвиток професійної компетентності вчителя як основа підвищення якості освіти в умовах впровадження Державних стандартів".
Психолого-педагогічний практикум
21 листопада у нашій школі пройшов психолого-педагогічний практикум на тему : "Формальні й неформальні лідери в класі. Допомога чи перешкода?". Метою якого було вивчити типологію лідерства, яка відповідає проблемам сьогодення; познайомитися із теорією, поняттям, роллю та функціями лідерства; розглянути елементи виховання лідерських рис; охаректеризувати умови досягнення лідерства; формувати навички роботи педагогічних працівників з формальними та неформальними лідерами в класі.
На засіданні розглянули такі питання :
1) Теорії походження лідерства. Поняття, роль та функції лідерства (Поповська І.С., кл.керівник 7 класу)
2) Елементи виховання лідерських рис (Батуєва Л.Ю., кл.керівник 9 класу)
3) Ряд ігор на встановлення лідера у шкільному колективі (Токайчук Н.А., кл.керівник 8 класу)
У ході психолого-педагогічного практикума вчителі школи мали можливість попрацювати в групах, беручи безпосередню участь в іграх на встановлення лідера в шкільному колективі, завдяки методам колективного творчого пошуку. Це сприяло більш детальному і повному опрацюванню інформації.
Підводячи підсумки роботи практикуму заступник з виховної роботи Невмержицька О.М ознайомила присутніх з результатами діагностики лідерських здібностей.
30 жовтня 2018 року було проведено методично-теоретичний семінар для педагогів школи з проблеми "Підвищуємо якість навчання здобувачів освіти". У ході роботи було розглянуто такі питання: "Міцність знань школярів та її вплив на якість освітнього процесу" (Мартинюк Г.Г., учитель історії), "Психологічні умови забезпечення міцності знань" (Поповська І.С., учитель біології й географії), "Етапи формування міцності знань учнів на прикладі вивчення англійської мови"(Токайчук Н.А., учитель англійської мови), "Типові недоліки планування та проведення уроків, яких варто уникати для якісної організації навчання учнів"(Гришко О.М., учитель початкових класів), "Оцінювання навчальних досягнень учнів"(Толмачова М.А., учитель початкових класів). Голуб О.М., заступник директора з навчально-виховної роботи, познайомила присутніх з результатами проведеного анкетування серед учнів 5-11 класів з питання "Причини зниження якості освіти".
Підсумком роботи стало вироблення дієвих рекомендацій щодо формування міцності знань школярів як основного фактора підвищення ефективності роботи закладу загальної середньої освіти.
Відео "Методична робота в школі"